14. 1. 2012

Questions

First:How you will lose your weight?/ Ako chudneš?
Healthy way,I will eat over 1000kcal per day,abouth 1100kcal,I see.I will be drink 2l of fluid daily.
Zdravou cestou,budem jesť nad 1000kcal denne,okolo 1100kcal,uvidím.Piť budem denne 2l tekutín.


5 komentářů:

  1. držím ti palečky, ať se ti to podaří ty plány :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravá cesta je nejlepší !! :)
    Jinak sem si všimla že měříme stejně a je nám oběma 15 :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, mám váhu, která to ukazuje, dostala sem ji k Vánocům a je to super :) Cela rodina si to vážení užívá :D
    A chápu, že fithall.cz pro tebe může být trochu problém no :// Mně zase občas dělají problém anglický videa :D

    OdpovědětVymazat
  4. Správný přístup :) I když podle mě je 1100kcal málo. Ale každá to máme jinak, já mám třeba bazální metabolismus 1400kcal ;)

    OdpovědětVymazat